Zwroty i reklamacje

PROCEDURA ZWROTU KROK PO KROKU

Artykuł zakupiony na Domostory.com możesz zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Zwrotowi nie podlegają rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (tj. np. produkty szyte na miarę, cięte z metra).

 

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Zapakuj zwracane produkty w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniami i dołącz wypełniony formularz. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane. Aby pobrać wzór formularza kliknij tutaj.

Zwrotowi nie podlegają:

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje dla zamówień niestandardowych lub spersonalizowanych oraz jeżeli zamówione produkty to rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych

Zwracany produkt nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności produktu.

2. Wyślij produkty – masz na to 14 dni

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:

DOMOSTORY

Al. Legionów 44,

18-400 Łomża

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub doręczanych do paczkomatów.
Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : Szybkie Przelewy, przelew tradycyjny, płatność kartą oraz BLIK - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

 

PROCEDURA REKLAMACJI

Jeśli zakupiony produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego (formularz do pobrania tutaj) i przesłanie na adres: reklamacje@domostory.pl.

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl