Zwroty i reklamacje

PROCEDURA ZWROTU KROK PO KROKU

Artykuł zakupiony na Domostory.com możesz zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Zapakuj zwracane produkty w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniami i dołącz wypełniony formularz. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane. Aby pobrać wzór formularza kliknij tutaj.

Zwrotowi nie podlegają:

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje dla zamówień niestandardowych lub spersonalizowanych oraz jeżeli zamówione produkty to rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych

Zwracany produkt nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności produktu.

2. Wyślij produkty – masz na to 14 dni

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:


DOMOSTORY

ul. Spokojna 31

18-400 Łomża

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub doręczanych do paczkomatów.
Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : Szybkie Przelewy, przelew tradycyjny, płatność kartą oraz BLIK - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

 

PROCEDURA REKLAMACJI

Jeśli zakupiony produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego (formularz do pobrania tutaj) i przesłanie na adres: reklamacje@domostory.pl.

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl